tisdag 26 januari 2010

Back on track!

Tillbaka efter en helt underbar semester! 3 veckor utan måsten och löften.
Det har njutits till fullo och jag har unnat mig allt jag velat ha. Goda drinkar, godsaker och allt annat gott och onyttigt som man kan tänka sig :).

Nu är det tillbax till verkligheten på gott och ont. Träningen har jag sett fram emot, även om det inte alltid är så lätt att komma in i allting direkt. Speciellt när det gäller kosten. Det har ätits så mkt gott nu när man varit iväg så det kommer bli lite svårt att vänja sig av det. Sitter as we speak och mumsar i mig gottis.. och det är ju tisdag! Big no no för mig egentligen :P Men jag får ge det några veckor/nån vecka iaf. Känns som att jag förtjänar det.

Första hela dagen hemma var igår och det blev träning. Snacka om disciplin och vilja! :)
Pallade inte sticka iväg till gymmet så det blev löpning. Faktiskt något av det jag längtat efter allra mest.
Det var tungt igår, men jag tog mig runt tack vare den friska luften, solen i ansiktet och riktigt pepp musik i öronen. Var riktigt härligt!

Idag gick jag på första spinning-passet på ca 1 månad. Herregud vad jobbigt det var! Det var jobbigt att bara cykla till gymmet och ta sig hem därifrån. Mina ben kändes som spaghetti när jag skulle ta mig uppför trappan här hemma, hah.
Passet jag gick på var med en instruktör som heter Arne. Har bara gått på något enstaka pass med honom innan för ganska längesen. Var riktigt bra idag! Bra musik och bra upplägg - najs!

Imorn ska jag möta upp med Ellinor på gymmet och vi ska styrketräna ihop. Ska bli jättekul! Snacka lite skit och berätta om resan, och få lite nytta gjort oxå.. :)

Så med detta kan man väl säga att jag fått en ganska bra start på nya året. Detta året, 2010, ska bli ett minst lika framgångsrikt och bra träningsår som 2009. Det tänker jag lova mig själv!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar