torsdag 6 maj 2010

Trött!

Alltså.. nu har jag skjutit upp massor med saker hela dagen. Känns som jag inte haft en lugn stund i soffan på hela dagen (förutom precis nu när jag somnade där i 3 kvart) och ändå kan jag inte komma på vad jag har gjort idag. Jag har inte ens hunnit blogga! Jag som tog datorn till köksbordet vid 12-tiden för att blogga och äta lite brunch. Ibland blir det bara så fel....

Nu känner jag inte precis någon lust till att blogga heller. Det har mest legat som "ett måste" över mig hela dagen. Och hur kul är det?

Var iväg imorse och tränade med Ellinor. Körde 35 min på crosstrainer och sen en massa styrka. Tanken var att jag skulle testa Afro med mitt knä idag för att jag igår kände mig bättre i knäet än vad jag gjort dom senaste veckorna. I ungefär 2 dagar så har jag knappt märkt av något och därför trott och hoppats på att det skulle vara över.. Tji fick jag! Vaknade med jätteverk och med varje fotsteg jag tog så värkte det i knäet. Uppiggande? Nä, inte direkt!

Så det blev alltså ingen Afro. Men vi hade skoj ändå! Jag kände mig dock helt slut efter 35 mins kondition. Tom. E tittade på mig och sa att jag verkligen såg jättetrött ut - det var jag! Och ändå hade jag vilodag igår. I slutet när jag bara hade lie bollövningar kvar att göra så var jag riktigt irriterad. Irriterad över hur trött jag var. Jag kunde verkligen inte förstå... Nu tror jag dock att det kunde vara så enkelt som att jag inte ätit mer än ett halvt glas yoghurt innan jag begav mig iväg. Det brukar ju inte vara några problem för mig, men idag behövde jag kanske extra mkt energi.

Sagt och gjort så var det iaf skönt att träna idag. Har tyvärr varit ganska trött hela dagen vilket då har medverkat att jag inte gjort mkt nyttigt. Jag får väl helt enkelt göra allting ikväll istället ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar