torsdag 28 januari 2010

Gympaboll

Ska snart pallra mig iväg på ett gympaboll-pass. Nytt pass som finns på schemat och då jag tycker att deras gympa-pass har bra upplägg så kan ju detta vara värt att testas. Tycker det är kul att träna med boll. Finns så många olika bra övningar som man kan göra.. Ska bli spännande!

Om jag sen orkar ska jag även testa på styrkeyoga som kommer direkt efter gympaboll-passet. Har under hela förra året velat testa på yogan här i Lund men av olika anledningar så har det inte blivit av. Det ser alltid så mysigt ut där inne när dom har nersläckt och tända ljus.. Nu såg jag att där låg ett direkt efter så då kan man ju kanske passa på att testa. Grejen är att jag har megaträningsvärk i överkroppen, främst armar och axlar, sen styrketräningen idag så jag får hoppas att det blir lite mindre armar i boll-passet annars orkar jag nog inte med ett styrkeyogan efteråt. Kan bli lite väl tungt för nybörjar-mig (känns lite så när man haft en månads uppehåll) ;P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar