onsdag 8 juni 2011

Bra kondis trots stress

Fått en riktig släng av trötthet. Är hungrig och lite ont i huvudet. Behöver mat, och just därför ska jag snart äta min goda kycklingsallad som älsklingen gjorde till mig innan jobb idag.. :).


Svettigt pass idag. Drog till gymmet och körde 30 minuters hård kondition på cykeln. Var stressad över den lilla tid jag hade så jag körde på riktigt ordentligt för att få ut så myket som möjligt. Svetten rann och jag var blöt överallt. Alltså, ledsen om det blir mycket svett-talk nu, men jag älskar verkligen att svettas ordentligt. Ju svettigare jag blir på ett pass ju lyckligare är jag. Vill känna att kroppen verkligen har fått jobba och ta ut sig. Visst är svett härligt? :).

Efter kondisen körde jag lite grymma magövningar och knäövningar innan det var dags att bege sig hemåt. En bra träningsdag trots all stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar