tisdag 6 juli 2010

Grymmepass!

Vilket grymt spinningpass jag varit på idag! Herregud... Nu var det ca en vecka sen sist och jag längtade såå. Spinning är verkligen en av dom absolut bästa träningsformerna tycker jag! Det är alltid peppande och svettigt. Kan lixom inte bli fel. Ibland går det lättare för en och ibland är det tuffare.. Precis så som det ska vara!

Idag var det tufft! Inte tufft för att jag var i dålig form, utan tufft för att det var ett riktigt tufft pass! Det var ett vanligt medelpass men jag definierar definitivt det som ett intensivpass. Knappt någon vila och många, många backar. Var riktigt härligt och svetten bara rann av en. Förstår inte dom människorna som kan gå på spinning utan att ta med sig en handduk. Jag hade inte klarat av att inte ha något att torka ansiktet med. Det behövs ju stup i kvarten.

Ringde och listade om mig idag. Ska byta till en vårdcentral som ligger närmre mig och nu kände jag att jag verkligen behövde ta tag i det för jag behöver en doktor... Ska ringa och boka tid ang mitt knä i morgon. Måste verkligen kolla upp det nu! Trött på att ha ont och vara rädd för att det ska smälla rakt av. Jag vet ju inte varför jag har ont. Är det bara en vanlig belastning? Eller hänger knäet i sköra trådar? I don't know.. Och det grämer mig. Måste få veta nu så jag vet hur jag ska ta mig framåt. Gillar inte att tippa på tå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar