onsdag 14 juli 2010

Löpning i Skrylle

Ikväll har jag och Ellan spöat skiten ur Skrylle! Jag sket i spinningen och bestämde med Ellan att vi skulle ge oss ut och springa istället. Ellan är inte mkt för att springa ute (gör aldrig..) men tänkte att hon skulle testa att ge det en chans. Jag peppa och tjata och hon blev taggad!

Körde till Skrylle där jag verkligen älskar att springa - såå fint område! Vi sprang 5 km. Lagom och bra runda. Bra för mitt knä som inte orkar mer än så. Kommer inte våga mig på 1 mil på ett bra tag. Tycker det känns fruktansvärt ledsamt då jag var så taggad och stolt över mig själv när jag började med det i våras, men vad gör man lixom. Jag kan ju inte precis skynda på läkningen av knäet. Kan inte rusa fram något... Tråkigt men sant.

Jag blev iaf SÅ stolt över Ellan! Längsta hon någonsin sprungit sammanhängande och hon var så stolt över sig själv! :) Vi var båda stolta. 5 km är ändå en halvmil och man ska inte tro lite om dessa km'arna. Det blir vad man gör det till. Ikväll gjorde vi det till 5 riktigt svettiga och härliga km'ar. Gött! :). Nu bestämde vi att vi absolut skulle göra det ihop fler gånger.
Glad jag blir om jag kan omvandla Ellan till en riktig löpare! :).

I morgon hoppas jag iaf på spinning! Så pepp på det nu! :) Nighty!

1 kommentar:

  1. Aww, tack gumman! Måste erkänna att jag var stolt över mig själv hehe. Du var också grym!!!
    Måste vi absolut göra om:)))
    Puss löve

    SvaraRadera