torsdag 8 juli 2010

Mår bra.

Helt slut i rutan är jag! Var iväg på spinning innan ikväll och den satte sina spår. Riktigt hårt pass med en av favoriterna, Karolina. Riktigt bra musik och tuffa backar. Åhh, vad pepp jag blir av spinning! Kände när jag var där att jag var riktigt taggad och samma känsla följde med mig hem, även om jag var riktigt trött.

Jag var först hemma hos ett par kompisar innan gymmet och sen var dom tvungna att dra iväg, så istället för att behöva cykla hem om (dom bor nästan grannar med gymmet) så stack jag dit, satte mig utanför på gräset och bara mös i en halvtimme. Satt och laddade och sen var det bara in och köra. Det var som att sitta och vänta på något gott... :).

Just nu gillar jag verkligen läget.. Mår bra, känner mig peppad för träning, vikten är stabil och positiv och jag äter bra. Det går bra för tillfället alltså.. Det gör mig glad!

Ps. Min müsli börjar redan ta slut :O. Har kanske bara till 3-4 frukostar till. Den räckte minsann inte i all evighet som jag hade önskat.. Får nog ta och göra mig en ny snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar