söndag 25 juli 2010

Onyttigheter

Nu är jag hemma från Götet. Det har varit en sjukt härlig helg med fina vännen Linda och vi har njutit massor! En dålig vecka om man ser till mat- och träningsbiten men en väldigt lyckad vecka om man ser på allt annat.. :).

Det har bara blivit träning tre dagar denna veckan så jag kan inte skryta precis.. Tränade måndag och tisdag och ikväll. Jag var så himla trött efter resan, och låg och halvsov i soffan en timme (timmen jag hann vara hemma från det jag kom hem tills jag stack till gymmet) innan klockan blev så mkt att jag fick skynda mig iväg. Körde spinning! Holy shit vad jobbigt det var! Tror inte det var passet som var så jäkla jobbigt i sig, utan det var jobbigt för att jag tog i massor. Jag hade sånt flås under hela passet och tog i hur mkt som helst. Skönt! RIKTIGT skönt efter flera dagar av onyttigheter. Det enda nyttiga man ätit har nog varit hotellfrukostarna.. Men det är väl bra det iaf! :)

Nu ska jag inta soffan och vänta på mannen som snart kommer hem.. Då blir det pannkakor! :). Brukar göra efter detta receptet - supergoda!

1 kommentar:

  1. Gott! Det kanske man ska göra någon gång... :) Pannkaksätandet har legat lågt nu i sommar. Blivit massa tårta (6 födelsedagar totalt) så man är rätt less på allt sött haha!

    SvaraRadera