måndag 26 juli 2010

Promenad genom stan

Varit ute och gått en lång promenad ikväll. Helt slut i kroppen och huvudet fortfarande efter förra veckans bravader, men röra på mig ville jag. Bestämde mig dock för att ut och gå istället för att dra ut på en löprrunda. Lite pga att jag haft ont i mitt knä både igårkväll efter spinningen och under dagen idag. Dessutom så fick jag värsta såret i knävecket efter sömmen på knästödet, så jag hade inte kunnat använda det idag, och då vågar jag inte träna hårt.. I morgon blir det nog bättre träning iaf. Även om jag nog tycker att promenader är bra dom med. Man blir lite småsvettig och varm så det är ju härligt... Och bränner kalorier gör man oxå!

Nu ska jag gå och varma lite soppa innan jag ska slänga mig i soffan och kolla på ett avsnitt Greys. Det är verkligen avkoppling tycker jag! :)

1 kommentar:

  1. Älskar promenader!

    Jo, soppan var hemlagad. Gillar inte pulversoppor. Kan slänga ut ett recept sen.

    Och tack för dina gulliga kommentarer. Josefine är så söt. Jag förstår inte hur jag kunde få en liten guldlock? Är lika förundrad varje dag jag ser henne. (Men jag är ju mamma och sååååå partisk haha)

    Semester är härligt, men nu är jag desperat efter en resa så jag slipper alla måsten.

    Kram

    SvaraRadera