torsdag 22 oktober 2009

Ben och ryggont

Ingen träning igår men ändå var det en jobbig dag för kroppen. 12timmars-pass på jobbet där 11 av dom timmarna var ståendes ute i kyla.
Jag kan faktiskt inte säga så jättemkt om det mer än att jag är sjukt glad för att jag tränar! Pga. att jag tränar flitigt så fick jag inte alls ont i mina ben igår. Förr så hade jag jätteproblem med att stå still under längre perioder. Jag kunde klaga över att stå rakt upp och ner i en halvtimme för att det var så himla ansträngande och jobbigt för ben och rygg. Jag har alltid fått jätte ont i ryggen och behövt böja mig fram och tillbaka, fram och tillbaka för att jag haft så ont, men inte igår inte.

Enda stället som jag hade ont på igår var mina axlar. De var så himla kallt ute så man stod och spände axlarna och drog upp dom till öronen. Fan vad ont jag hade igårkväll alltså.. men jag kom hem och tog ett varmt, skönt bad och sen var allting great igen! :)

Idag har jag tränat alpgympa. Första alp-passet sen jag blivit frisk, men det gick hur bra som helst! Man har verkligen ett ständigt flås under hela passet. Absolut ingen vila eller återhämtning under dom dära 60 minuterna. Sjukt jobbigt, men ändå härligt på något sätt.
Så trött och sliten som man är nu, ligger jag i soffan och kollar med ena ögat på Comedy Fight Club och andra ögat på min lilla dator som jag har i knät.
Idag är faktiskt Comedy F C riktigt kul till skillnad från dom andra gångerna jag sett det. Det ska vara rätt humör för att det ska passa ;)

Later!

Ps. Sämsta med jobbet på Ikea igår var att dom hade kaffe/the med kanelbulle för 7 kr. Och Ikeas kanelbullar är faktiskt riktigt goda så det blev 3 st sånna! :o.
Jag som inte är onyttig mitt i veckan... chi fick jag! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar