onsdag 28 oktober 2009

.. och nu regnar det oxå!

Vilken jävla huvudvärk!!
Har haft sån jädrans huvudvärk hela kvällen och det känns som den bara blir värre och värre. Kanske kan det bero på att jag ätit ganska dåligt idag. Lite åt gången och få mål.
Jag brukar försöka äta 5 mål om dagen, eller iaf 4a. frukost, lunch (gärna inte varm mat utan kanske fil eller nått sånt), mellanmål och middag. Är det tidig middag så får man ju se till att äta något efter träningen oxå.

Idag har jag bara fått i mig frukost runt 11 imorse, och sen fick jag slänga i mig en macka innan träningen nu vid 17tiden ikväll och sen blev det sallad och macka till middag nu efter träningen. Och jag har ju druckit en massa vatten så det känns inte som att det är vätskebrist... ajja.. Nu har jag tagit en värktablett och hoppas att det känns bättre snart, annars får jag väl försöka sova bort värken.

Fortfarande träningsvärk efter styrkepasset i måndags. Började med ca 30 mins kondition och sen blev det styrka. Har inte varit i styrkegymmet på kanske ca 2 veckor så det var verkligen på tiden. Ifs så håller jag ju ändå styrkedelen uppe när jag tränar gympastång och alp men ren styrka har det varit dåligt med.
Körde lite av varje och det kändes riktigt bra! Fet träningsvärk i armarna och bröst har jag nu - najs!

Imorse blev det en promenad på några km.. Var ju på "landet" och hälsade på hos mamma så passade på att ta en liten tur. Känns skönt att bara precis få klä på sig och sen gå ut och gå en runda i kylan.. man gör sig verkligen förtjänt av en god frukost sen! :)

Nu ikväll blev det spinning. Ett bra spinningpass var det oxå minsann! Musiken var helt okej och det var tufft faktiskt. Jag fick upp ett riktigt bra flås och svettades ordentligt. Kändes riktigt bra för jag orkade mycket!
Efter spinningen tog jag en runda inom gymmet och tränade lite ben och mage. Nöjd med dagens träning!

Imorn blir det nog Alp! Lääängtar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar