torsdag 29 oktober 2009

Cykel eller buss

Yeey!! Idag vägde jag mindre än vad jag gjort på hela tiden under dom senaste åren. Och ändå hade vi en riktig vräkardag i tisdags när vi åkte till Ullared. Åt en massa godis på bussen, drack läsk och åt BK-mat. Lovely! :)
Jag är alltså enligt vågen idag, 0,2 kg ifrån mitt mål om att gå ner 4a kg innan Thailand. Känns helt okej! :) Hoppas nu det kommer stanna, eller kanske tom. fortsätta att gå på det hållet oxå..

Tänk om man bara hade kunnat skita i att vräka i sig på helgen. Då hade man ju säkerligen sett ännu bättre resultat. Oftast blir det att jag äter onyttigt både fre, lör och söndag. Mest fre och lördag men ändå..
Men samtidigt måste man få unna sig saker för att peppa sig själv att fortsätta. Ingen jäkel hade orkat träna och träna och leva nyttigt om man aldrig fick äta gott. Så jag ska nog inte klaga ändå.. :)
Fast fre och lördag räcker fan... Jag måste skärpa mig med det!

Vaknade för ungefär 15 min sen och ska om ca 1 timme ner till stan för att besöka min optiker.. Cykel eller buss? - Cykel såklart!! :) Det är sjukt fint väder ute! Solen skiner och där är tusentals färger att kolla på, på vägen ner. Detta kommer bli en bra dag!

Talk too you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar