söndag 25 oktober 2009

Home sweet home

Ojoj, vad man mår efter dagen igår! Hah, det rimmade ju ;P.
Nä fy bubblan vad "dagen efter" inte är min grej. Sov i nästan 9 timmar och ändå är man dödstrött. Tagit 4 värktabletter och ändå har jag fortfarande ont i huvudet. Man är ohjälplig kan man säga.. Hade samma migränliknande idag som jag hade efter vår inflyttningsfest för ca ett halvår sen. Hade så ont i huvudet i morse att jag knappt kunde röra mig. Fy faan alltså!
Har precis kommit hem oxå. Sov ganska länge hos mormor innan jag o Jamie mötte upp med Malin för en fika på Espresso House innan vi skulle sätta oss på bussen för att åka hemåt. 2 timmar senare så landade jag här hemma. Home sweet home! Har verkligen sett framemot att bara få vara ikväll. Jag orkar inte, och tänker inte, göra ett skit! Jag ska bara ligga och slappa och äta lite (mycket..) godis. mums!

Helgerna när ma dricker alkohol är inte nyttiga för 5 öre. Nu vill jag bara må prima så jag kan på träningen igen... spinning imorn kanske? Hade varit naaajs!

Så förutom i fredags så har det inte blivit någon träning i helgen.
I fredags var jag faktiskt skitduktig tyckte jag.. Ställde klockan på 07.30 och gick upp för att ut och springa innan det var dags för Ikea. jag menar, hur många går upp 07.30 frivilligt?! Allt efter 08.00 är okej, men när klockan står på 07 nånting och mindre så känns det liiite väl tidigt. Sprang iaf den vanliga rundan (en halvmil) och det var riktigt skönt.

Bara man har viljan så kan man alltid prioritera så man hinner med träning... Iaf, oftast... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar