tisdag 6 oktober 2009

vad ska jag träna?

Nyss hemkommen från en skön löparrunda. trött och hungrig är man nu, så det vankas ägg på spisen... mmm, äggmackor är mums!
Hade så svårt för att bestämma mig innan imorse för vad jag skulle träna idag. Hade egentligen bestämt igår att jag skulle gymma idag men med tanke på vilken träningsvärk jag fortfarande har så kändes det inte så optimalt. Och löpning var jag inte speciellt sugen på och inte gympa heller.. Men det slutade med löpning iaf och det var faktiskt riktigt skönt idag. Inte ett moln på himmelen och solen sken = perfekt väder!

Sprang 5,1 km på 28.19 min. Helt okej faktiskt. Har sprungit på bättre tid, men känner mig ändå ganska nöjd med det resultatet. Brukar alltid ligga där runt omkring..

Nu tror jag äggen är redo för mig... wihoo!

2 kommentarer:

  1. Finfint det har blivit här! Gillar det gröna och att det går i samma stil som din vanliga blogg!=)

    SvaraRadera
  2. Jo, men så är det ju... Men just att jag varit så sur och irriterad idag. Det är ju inte riktigt värt det tycker jag...

    Va kul att du valde att göra din träningsblogg offentlig!:) Riktigt snygg design! Jag gillade den förra med förvisso, men det är ju kul att förnya sig.

    SvaraRadera