fredag 9 oktober 2009

velig

Har varit lite velig den senaste veckan. Har inte haft någon jättelust till något pass. Förutom alp och spinningintensiv förstås, som är favoriterna. Men annars när jag ska välja så känns det så svårt.. är lixom inte riktigt sugen på något specifikt att träna. Så dom senaste dagarna har det varit att jag typ lottat vad jag ska träna för att jag inte kunnat komma fram till något. Hoppas att det snart går över och att jag blir pepp på allt igen.

Blev iaf löpning igår. Kondition får man ju aldrig nog av så det är bara att springa på. Tiden låg på ungefär samma som sist. Nästan 20 sekunder sämre, men det kändes ändå ganska bra för när jag gick ut så kändes det ganska tungt i början och jag förväntade mig lite att det skulle bli sämre än vad det faktiskt blev.

Runt middagstid idag blir det spinningstyrka hade jag tänkt. För några timmar sen tänkte jag på att helt och hållet skita i att träna idag så jag slapp stressa innan syrran kommer för att hämta oss, men bestämde mig ändå för att masa mig iväg. Jag lägger ju inte mig förens runt 08.00 och passet börjar 12.15 så jag får ungefär 3,5 timmes sömn.. tycker ändå att det känns okej. Visst är man riktigt jäkla trött när klockan ringer, men när man satt sig på cykeln påväg mot gymmet så vaknar man till av frisk luft och av att man rör på sig.
Dessutom gillar jag att börja dagen nyttigt, så kan man göra vad man vill med den sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar