tisdag 22 mars 2011

Jag hatar cykeltjuvar

I morse gick jag upp och gjorde mig sakta men säkert redo för gymmet. Skulle cykla dit och träffa Ellan, men vad uppmärksammade jag när jag skulle bege mig av?! Jo att cykeln inte var där. För ungefär 2 veckor sedan blev Jims cykel stulen och i lördags blev min cykel stulen (vi bor i Lund, Sveriges cykelstad. Båda våra cyklar var fina Monark-cyklar och nu är dom borta ;(). Nu har vi alltså bara min gamla kvar som vi måste turas om med, och den hade han såklart tagit idag. Inget att göra åt det.. På med kläderna och ut genom dörren och en promenad på ca 30 min framför sig. Skönt, för solen lyste och det var riktig vår!

Väl på gymmet blev det 30 min på cross'en och sen mest bara en massa knäövningar. Träningsvärk i benen efter milen igår, men inget knas med knäna alls - YES!! Men fet träningsvärk i baksida lår och ont i ena foten, mitt i lixom. Mycket mycket märkligt.. kan inte riktigt förstå vad det är jag gjort.

I morgon blir det spinning med Marie.. herregud vad svettiga och härliga vi ska bli! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar