onsdag 9 mars 2011

Pepp, pepp!

Idag fick det bli spinning igen, snacka om att jag är taggad! :) Det var medelpass med favvoLotta. Nu var det ju ett tag sen jag gick på hennes pass och det var ny musik och riktigt bra musik också för den delen. Pepp, pepp!

Körde med pulsmätning idag, bangade det dom tidigare gångerna, haha, men idag kände jag att det var dags att testa. Det finns ju ingen tvekan om att det gör att man kör på lite hårdare. Man pressar sig lite extra och vill verkligen ge 100 hela tiden.. Shit vad svettig jag blev! Och herregud vad jobbigt pass.. Nådde upp till 93% av min maxpuls och det är väl inte illa pinkat tycker jag. Underbart att börja dagen med spinning!

Nu kommer strax mina sötisar Johanna & Marie. Laxburgare, vit kladdkaka och chokladbollar står på menyn! :)

1 kommentar:

  1. Grym prestation på spinningen! Härligt att knäet håller! :)

    SvaraRadera