fredag 26 mars 2010

Afro

Träningsvärk utan dess like! Gymmandet igår satt verkligen som det skulle. När jag vakna imorse blev jag helt chockad av så ont jag hade. Den värsta träningsvärken sitter i magen, och i alla situationer där man använder magen så som skratt osv gör att jag får megaont, haha. Har även grym träningsvärk i bröst och axlar så dom kommande vilodagarna hade inte kunnat passa bättre :).

I förmiddags så var tanken att jag skulle gå på ett nytt pass ryggstång, och efter detspinningstyrka. Men när jag kom dit och gick till salen där rystång skulle hållas, så såg jag att där bara var massa gamlingar inne. Blev riktigt opepp och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Kändes inte så lockande att gå in dit och det enda passet som hölls samtidigt var afro och det har jag ju aldrig provat förr och visste inte riktigt om jag kände för det heller. I valet och kvalet så gick jag in på afro-passet ändå och det visade sig vara så sjukt kul! :) Det är väldigt poppis på Gerda och jättemånga tränar det, men det har aldrig riktigt lockat mig. Men under hela passet så hade jag ett smajl på läpparna och tyckte det var jätteskoj. Snabb bongo-trumme-musik och en massa coola rörelser. Ja, namnet afro kan väl tala för sig själv här känner jag :). Man kan väl säga att det är bra för ben och rumpa och även kondition. Bra tycker jag! Kommer absolut gå på afro fler gånger.. Har ni chansen att gå någon gång så testa! :).
Efter afro'n så blev det spinningstyrka. Bra som vanligt!

Nu är det helg och det är såå skönt! Längtat efter kakor typ hela veckan hah. Invigde helgen med blåbärspaj och glass på balkongen i förmiddags, med Jim och solen som sällskap - lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar