tisdag 16 mars 2010

Styrka

Idag blev det ett gympastång-pass. Passade bra då jag var sugen på både kondition och styrka. Dessutom så var det det enda passet som jag tyckte funkade med mina tider idag.

Sen jag kom hem från Thailand så har jag kört både med den röda och den svarta stången (olika styrker), men mestadels den röde då den är snäppet lättare och jag har känt mig lite svagare än innan jag åkte iväg. Men idag så provade jag med den svarta och det gick bra! Det var sjukt tungt och emellanåt fick jag ta 2 sekunder och pusta ut, men det gick ändå bra tyckte jag. Musklerna verkar komma tillbaka till mig och det är skönt! :)
Fast armhävningarna kändes ganska tunga idag.. Ibland kan jag tycka att det känns som att man kan göra hur många som helst på knä, men idag var det ganska jobbigt med armhävningar faktiskt.

Imorn blir det löpning - najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar