tisdag 23 mars 2010

Svettlök

I förmiddags blev det löpning. Solen sken så det var en gjuten dag för det. Klädde på mig något som visade sig vara alldeles för mkt kläder. Läste på termometern att det var ca 9+ och missbedömde hur varm vindjackan egentligen var. Svettigt as hell! Svettigaste löprundan på länge..

Jag gick ut ganska hårt i början vilket resulterade i en tuff runda. Det kändes jobbigt i kroppen ungefär hela tiden. Benen var trötta och pulsen hög. När jag äntligen nådde mitt mål så satte jag mig ner och pustade ut en stund innan jag gick in, för att svalka av mig lite. När jag kom in så rann svetten ändå av mig!
Väl inne så blev det lite sit-ups oxå. Förra året så brukade jag alltid göra sit-ups efter mina löparrundor men det har varit dåligt med det, det senaste halvåret. Ska bättra mig!

Här bjuder jag på en svettig och röd (men lycklig) version av mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar