tisdag 9 mars 2010

Basketmatch

Sådär ja.. Då har man varit och och kollat på när Jim spelat basketmatch. Så kom jag på ett par timmar innan att vi bara har en cykel (Jims har gått sönder), men han hade visst redan tänkt ut att han skulle jogga dit och jag ta cykeln, så fick han ordentlig uppvärmning oxå. Fy fan vad det är kallt ute säger jag bara... Tar kanske en 20 minuter dit/hem och fy bubblan vad jag frös om mina stackars ben. Stick och brinn minusgrader!

I vilket fall så vann Jimpa och hans lag med 42-12. Ganska överlägset om man säger så, hehe. Och då dom inte hade någon sekreterare (fixar med poängställningen) så fick jag agera som det. Tur jag följde med säger jag bara! ;)

Det var skitkul att vara med ikväll och extra kul att se dom vinna. Tycker det är så himla underbart att jag träffat en kille som gillar träning lika mkt som jag gör nu (jag var ju inte tränartypen för några år precis). Träning är minst lika viktigt för honom som för mig, och det gör att man förstår varandra och respekterar ens träning. Man kan peppa varandra och stötta varandra när man har dåliga dagar, och ge varandra positiv feedback när man presterar bra. I like it alot!

Just nu kan jag ju aldrig tänka mig att jag skulle kunna ha ett förhållande med någon som inte tycker att träning är viktigt. Jag ska lätt förmedla att träning och hälsa är jätteviktigt i ens liv, till min framtida familj. Det stärker både ens inre och ens yttre. Go träning säger jag bara!

Fick ju inte fotat något idag så det får bli en bild från i somras..
Min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar