torsdag 11 mars 2010

Grym träningsvärk!

Har multiträningsvärk i heeela kroppen idag! Megaont i låren både på framsidan, baksidan och på insidan. Även magen och armarna gör det rejält ont i... Så gött! :)

Idag blev det löpning. Efter min vurpa imorse med cykeln (som ni kan läsa om här) så var jag livrädd att jag inte skulle kunna ge mig ut och springa när jag vaknat idag. Men det kändes faktiskt okej så jag bestämde mig för att ge det ett försök ändå. Armen gör ju inte det största jobbet i löpning och knäet gör mest ont utanpå och inte inne i lixom.
Sen träningsvärken.. Jag kan ha megaträningsvärk, men när jag rör på mig så känns det alltid en smula bättre. Det är mest när man sitter still, t.ex., och sen reser på sig, som det gör som mest ont. Så värken var inget hinder i dagens träning.

Löprundan gick bra! Kände mig lite trött på musiken i lurarna så jag tror det är dags att byta musik igen. Men vad ska jag lägga in?! Alltid samma, stora problem.. Jag vill bara ha peppmusik! Gärna ny oxå.. men hur lätt är det att komma på en massa ny musik. Hmm, jag får ta mig en funderare och leta rundor tror jag..

Helg imorn vilket betyder vila fredag och lördag för mig - superskönt ska det bli! En vän kommer på besök och vi ska ha det så himla mys och äta en massa gott. Längtar massor efter Leilas blåbärspaj som vi ska göra imornkväll - mums! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar