måndag 15 mars 2010

löpning med sällskap

Igår var jag bakis. Bakis men ändå på G. Eller på G vill jag egentligen inte påstå heller då jag fick dra mig i kragen ett par gånger innan jag begav mig ut på en löparrunda. Fick även med mig Jim som sällskap och det var väldigt trevligt. Inte ofta vi tränar ihop då han inte tycker min träning är speciellt lockande och jag inte är så grym på basket. Men igår var han på och vi sprang ute i solen (tänkte precis skriva kjolen?) och för första gången detta året så sprang jag utan halsduk. Sinnesskönt! Det var svettigt och det kändes som att vi sprang lite fortare än vad jag brukar göra. Förmodligen för att vi var 2 och peppade varandra.

Idag har jag inte haft tid för någon träning. Dagen började vid 08.00 imorse för att jag hade några ärenden på stan. Egentligen var det helknäpp för mig med tanke på att jag borde sovit till 13.30 då jag jobbar i natt. Men så blev det inte. Hem efter alla ärenden var avklarade och nanna på sängen i 3 timmar mitt på dan. Dock har det blivit en hel del promenader idag och det är skönt det med! Speciellt nu när det nalkas vår^^.

Första vinterjäcken som jag sett i år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar