tisdag 9 mars 2010

Bolla

Im in lööv! I mina nya indoor-shoes! :) Fungerade perfekt på gympan idag och även på löpbandet! När man sprang runt i salen och gjorde hopp osv, så märkte man knappt att man hade dom på sig. Dom smälte lixom bara in.. Precis så det ska vara tycker jag.

Så idag blev det alltså gympaboll och nu var det den rätta instruktören på detta passet. Det har varit vikarier varenda tisdag sen hon började med detta passet (ca 4 veckor sen). Tyckte att hon gjorde det jättebra. Konditionsbiten kändes nästan mer jobbig än gympaboll-passet med L, och bolldelen var ungefär det samma.

Efter gympan så drog jag mig in i gymmet och sprang på löpbandet i 20 minuter. Varenda en människa runt om mig som tränade i konditionsdelen där det finns ca 30 motions-maskiner (sjukt många!), hade en mp3-spelare i örat. Som vanligt tänkte jag inte på det när jag stack hemifrån så jag glömde ju min.. störigt! Tiden gick ändå hyfsat fort och jag sprang på riktigt bra.

Nu landade precis pannkakorna på bordet. Mums vad gott det ska bli! Dessutom är det nyttiga sådana.. om man nu någonsin kan kalla pannkakor för nyttigt ;P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar