tisdag 30 mars 2010

Måsten

Har varit iväg på lite semester i helgen så det har inte blivit mkt träning inte. Som tur är så rörde jag mig mkt i mitt jobb i lördags så jag var inte helt passiv i helgen :P.

Igår passade jag och syrran på att ta en lång promenad i Gylleboskogen när vi ändå var i trakterna. Riktigt skönt var det! Sandy sa att där var jättemkt snö för ungefär en halv vecka sen, men när vi var där och gick vår 6,5 kms långa promenad igår så var nästan all snö borta. Såå härligt! Snacka om att det verkligen är på gång att bli vår överallt nu.. :)

Ikväll så var jag iväg på spinning. Riktigt skönt pass! Ungefär hela dagen så har jag känt mig lite nere och på dåligt humör, men det försvann faktiskt helt när jag satte mig på spinningcykeln. Har haft lite "måsten" på mig och det är så jobbigt ibland. Men nu är jag på bra humör igen och det är väl tur det :).

Såhär såg förra VECKANS (vecka 12) träning ut:

Måndag
- Spinning
Tisdag - Löpning
Onsdag - Morgonpromenad +
Gympastång

Torsdag - Kondition + styrka i gym
Fredag - Afro +
Spinningstyrka

Lördag -
Vilodag

Söndag - Vilodag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar