torsdag 1 april 2010

Ångest

Usch.. Idag blev det ingen träning och jag känner lite usch över det. Jag bestämde mig och sa högt igår att jag inte skulle vara så hård och noggrann med träning och kost denna vecka för att det är påsk. Att det lixom får bli som det blir. Men så idag, när det slutar med att det kanske inte blir någon träning så mår jag ändå så dåligt och får ångest över det. Dumma mig!! Kan bli trött på sånt.

Anledningen till att det inte blev någon träning idag var för att jag stod ute väldigt länge i Malmö pga en dum händelse (som ni kan läsa om i min andra blogg) och jag höll på att frysa ihjäl. För det första så var vi inte hemma förens halv 6 ikväll och vi åkte ganska tidigt imorse, och dessutom så var jag genomfrusen. Jag var så frusen att jag nästan mådde dåligt. Fast det gått en halvtimme här hemma och jag sprungit runt så blev jag inte varm. Fick gå och lägga mig på soffan, ta på mig en stor hoodtröja och en stor filt över mig och sen sov jag i 2 timmar! Jag sover aldrig "middag", men det behövdes nog ikväll. Det tog mig över en timme under filten att få näsan, fötterna och händerna varma igen. Så med denna kylan i kroppen så kände jag inte för att ge mig ut och springa precis (och gymmet har ju stängt). Vilken jävla blåst det varit!

Igår blogga jag nog inte alls, men då blev det iaf träning. Kondition + gym och det var hur najs som helst. Löpbandet är inga problem när man har antingen en vän bredvid eller en mp3-spelare i öronen! :)

Imorgon får jag se vad det blir för träning.. Det är ju påsk, vilket resulterar i sämre scheman - trist! Men klart dom oxå vill ha lite ledighet och käka lite ägg ;).

Nu ska jag ta och äta något. Klockan är 21.42 och jag har inte ätit sen 15.00. Snacka om att maten från Jensens Böfhus satte sig upp i halsen (men gott var det!)!


Glöm nu inte äta mkt ägg, chokladiga som vanliga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar