lördag 3 april 2010

Magkatarr

Ajajaj vad ont jag har i min mage! Vaknade tidigt imorse av att det krampade hej vilt. Känns precis som magkatarr, vilket jag ofta hade när jag gick i skolan. Har inte haft det på flera år så jag kan ju säga att det inte var ett kärt återseende!
Haft problem hela morgonen med att sova pga kramperna och att det svider. Sen när jag gick upp så kändes det lite bättre när jag rörde på mig, men när jag sen la mig igen så fick ja så himla ont. Så jag bestämde mig fort för att gå på en lång promenad och den har jag precis kommit hem ifrån. Krampade inte en enda gång så det var skönt. Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost utan att det gör för ont..

Så typiskt detta är! Jag som skulle på spinning nu på morgonen + att det är påsk. Jag vill kunna äta och ha mig.. Inte ha ont i magen!

Hoppas er påskafton började bättre än min! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar