tisdag 27 april 2010

Tröttsamt

Vad deppig jag var imorse! Deppig för att det inte blir som jag vill med träningen. Blir trött på att inte kunna träna när jag vill, träna vad jag vill och träna hur mkt jag vill.

Igår var jag på spinning. Det lär bli en del spinning denna veckan. Spinning känns som det mest skonsamma för mitt knä just nu. Kan inte gå på några hoppiga gympapass och löpning är inte så ultimat precis - tröttsamt! Jag vill gärna ha ett val, och ska jag skippa träning ska det vara för att jag själv beslutat mig för det. Nu vill jag bara att knäet ska bli bra så fort som möjligt så jag kan träna oavbrutet utan problem...

Spinningen gick iaf bra igår och det kändes bra i knäet. Jag hade lite känningar när jag cyklade dit och när jag cyklade hem men tyckte ändå att träningen gick bra. Idag hade jag oxå tänkt gå på spinning med pga ett uppkommet problem idag, så kan jag inte sticka och träna.. tyvärr. Dock har jag nyligen varit ute och gått en rask promenad på 6,5 km - riktigt skönt! Gick ner till Botan (Botaniska trädgården) och nu är jag härligt trött i benen.

Nu ska jag försöka komma på någon god rätt med köttfärs. Känns som det finns hur många rätter som helst som innefattar köttfärs, men jag kan inte komma på en enda som jag är sugen på... Tips?

1 kommentar: