tisdag 20 april 2010

Aj aj!

Ahh! Vädret idag är ingen höjdare! Känns inte som att det var imorse som jag var ute och sprang med solen i ögonen. När jag cyklade hem från stan vid 17-tiden så regnade det som bara den, och när det var dags att lämna gymmet vid 18.30 så snöade det så mkt så man knappt kunde se något - galna väder! Och inte ett dugg pepp för den delen heller..

Så det blev alltså träning ikväll oxå! :) Alpgympa. Kändes tufft och bra ändå tills mitt knä brast ut i smärta. Skit! Det har känts så bra med mina knä länge nu och jag har knappt haft några känningar alls i mitt vänstra sen förra året. Nu var det högra som jag fick jätteont i och jag har ingen aning om why.. Det gjorde så ont att jag fick hoppa dom sista övningarna i slutet (dom bästa på hela passet, buhu) för att det smärtade så mkt. Nu har jag ont och är lite orolig minst sagt. Jag som hade tänkt ge mig ut på löpning imorn eller i övermorgon :/ Nu får jag bara hoppas att det går över fort så det inte går ut över min träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar