fredag 23 april 2010

Knäont

Jaha, här har det inte blivit skrivit så mkt. Det får bli en riktig snabbis nu oxå, för godset + kakan är framdukad på bordet och nu blir det myselimys med bästis som är här. Mannen har lämnat för att inte återkomma förens på söndag så det blir kompishelg heeela helgen - najs!

Idag har det inte blivit någon träning. Jag var inställd på afro imorse men tråkigt nog så kände jag av knäet när jag vaknade. När jag höll på knäet och vickade benet upp och ner så klickade det lixom. Jim sa "sådär ska det inte kännas :O" Och nä, jag kan inte mer än att hålla med. Trist! Det lär inte bli mer träning för mig denna veckan och det ger mig lite ångest.. Men jag tänker släppa ångesten och vara glad för dom 4 träningsdagar som jag faktiskt fått denna veckan. Det är inte fy skam det heller..

Blev ju träning igårkväll med E. Vi körde en halvtimme på crosstrainern, enda uppvärmningsmaskinen som jag kunde tänka mig var någorlunda skonsam för knäna. Kändes bra hela tiden och märkte inte av något ont alls.. Sen blev det hård träning för mage, armar och rygg - gött!

Nä, nu blir det mys! Trevlig helg på er träningsvänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar