torsdag 29 april 2010

Grymt pass

Varit på ett riktigt trevligt spinningpass idag. Och innan det så körde jag och Ellan lite styrketräning. Blev fokus på magen, (bröst), (axlar) och armar - gutt. Kändes riktigt bra i kroppen. Tanken var att jag skulle gå på ett spinningpass med ledaren Jimmie idag, men han var inte där av någon anledning och favvisLotta höll i passet istället. Sjukt bra! Tycker om hennes pass (hur många gånger har jag inte sagt det nu tro...). Det bara lyser om henne och man blir så peppad! Like!

Efter passet så frågade Lotta mig hur det var med mitt knä. Jag berätta för henne för någon vecka sen att jag hade ont och ifall jag gick ut från spinningpasset, så berodde det inte på henne utan pga. att knäet inte klarade av det. Oxå frågade hon idag hur det var. Tyckte det var så gulligt.. Jag menar, Gerdahallen har ca 20 000 medlemmar och hur lätt kan det vara att ha koll på allt och alla lixom.. Det är sånt som gör folk bra tycker jag. Att man bryr sig om sina medmänniskor! :)

Tänkte nu bjuda på en av låtarna som är med på Lottas spinning (tryck här för att lyssna på Spotify.. kunde inte hitta den på Youtube). Kan ni se det framför er? Hur man spinnar loss när refrängen sätter igång?! Så sjukt grymt det är!! Jag blir sugen bara nu när jag hör den... :)

Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar