torsdag 8 april 2010

Mör

Shit vad mör jag är! Trots ordentlig träningsvärk i benen så begav jag mig mot gymmet ändå. Mötte upp med Ellinor och trampade in på gympaboll-passet. Det var inga problem alls.. Tyckte nästan att det var jobbigare för armarna än för benen. Armhävningarna var riktigt tuffa! När det passet sen var slut så valde vi mellan kondition i gymmet eller alpgympan. Då alla kondis-maskiner inne i gymmet var upptagna så var valet ganska enkelt. Det blev alp. Riktigt tufft för min redan slitna lilla kropp! Har nog inte känt mig såhär trött på ett pass på väldigt länge. Gav nog inte 100 %, men ändå nöjd med min prestation. Jag är förlåtligt trött tycker jag ;).

Imorn förmiddag ska jag försöka pallra mig iväg på afro. Har sett fram emot det.. :) Hoppas bara inte jag är för trött i kroppen, för då stannar jag kanske hemma. Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar