måndag 19 april 2010

Svettig

Ikväll var jag som sagt iväg på spinning. Jag var pepp innan idag men sen smög sig huvudvärken på och stannade i flera timmar. Så huvudvärken satt i även när jag begav mig vilket gjorde att jag inte kände mig riktigt på topp. Som tur var så var passet tufft och fångade ens uppmärksamhet och huvudvärken förträngdes bort. Det var Lottas pass och det hade jag verkligen sett fram emot. Säkert ett par veckor sen jag var på ett av hennes spinningpass sist - shame on me!

Det var riktigt tufft precis som det brukar! Många backar och korta återhämtningar. Mycket bra musik och fullt ös i spinningsalen! :) Och inte tala om svettigt.. Man blev varm bara av att gå in i salen efter att klassen innan hade varmt/svettats upp salen. Jag blev så svettig att Jim sa "Oj vad svettig du är! Så svettig har du inte varit på länge!", när jag kom hem, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar