fredag 2 april 2010

Vilket väder det varit idag! Stor skillnad från igår och det gillar vi! Visst har det blåst lite, men det slapp jag iaf när jag var ute och sprang. Så det blev alltså löpning idag. Gymmet har ju så knasiga tider nu under helgen, men imornbitti ska jag iaf ge mig dit.

Gick upp runt 9 idag och drog ut på en härlig löprunda. Gick ut ganska hårt och det kändes bra! Fick upp ett jäkla flås ganska fort, men det kändes hyfsat bra i benen iaf. Kom i mål lite fortare än jag gjort dom senaste gångerna så det var skoj :). Var lite kluven med hur mkt jag skulle klä på mig idag, men jag bestämde mig för att lägga av halsduken - och tur var väl det! Även vantarna for av efter bara en liten stund så varmt det var. LÖÖV IT!

Påskharen har visst varit här oxå, hehe, så jag sitter och mumsar i mig godis as we speak. Mumma! :)

1 kommentar:

  1. Vissa får joggning/löpning att se så skönt ut. Idag på gymmet var där en kille (som inte såg rent för dålig ut... ;) ) han sprang i sånt härligt tempo och det såg så lätt ut. Tänk om hade varit så! Ja, från det ena till det andra.. haha..

    SvaraRadera