lördag 17 april 2010

Frisk

Alltså nu har klockan tickat iväg. Jag som hade tänkt att jag skulle få sitta i lugn och ro och blogga. Så blev det icke! Men ett litet inlägg tänker jag iaf hinna med..

Imorse var det spinning som gällde. Spinning med en tjej som heter Frisk i efternamn - säger inte det allt? Hon är en riktigt frisk fläkt! Älskar verkligen att gå på hennes spinningpass. Inte nog med att det är grym musik, det är även en väldig fart i hennes program - I like! Bl.a. så kom Memories med David Guetta och jag är ju ett stort fan av Guetta, så när han spelas på pass så blir jag typ såhäääääääääääääääääär glad! Jätteglad alltså ;).

Igår var det som sagt afro. Lika skojsigt som vanligt! Innan och efter afron så blev det styrketräning med främst betoning på magen. Det känns i revbenen idag kan jag ta och tala om.. aj,aj (på ett väldans skönt sätt!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar