måndag 1 mars 2010

nya dojjor

Äntligen, äntligen(!!) så har jag fått handla ett par nya indoor-shoes. Var på Stadium i Malmö i fredags och kikade rundor. Bad personalen om hjälp (ska man verkligen alltid göra om man vill ha det rätta) för att slippa köpa fel och bli missnöjd. Förra paret jag hade var ju verkligen crap! Funkade bra på spinningen och ok på gympan (oftast) men skit när jag var i gymmet. Gick ju inte att springa på löpband utan att få värsta skoskaven.

Killen i affären berättade om de olika indoor-skorna som man kunde köpa och jag visade vilken typ jag hade haft innan, och han sa verkligen att det var ett big no-no på dom. Nu blev det ett par "löparskor" som man har inomhus. Passar bra till löpband och all typ av aerobics, gympa osv. Snacka om stor skillnad på dom skorna.. Dessa var mkt rörligare, smidigare och skönare än mina förra. Jippi! Äntligen ska jag kunna springa utan att få grymme-skoskaven!

Försäljaren sa att dom var mkt, mkt populära hos alla tränande tjejer. Så nu hoppas vi på att dom blir lika populära hos mig.. :)

Såhär ser dom ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar