lördag 14 maj 2011

Ordning och reda igen...

Nu äntligen verkar det vara ordning och reda på bloggen igen, om man inte räknar in alla kommentarer som försvunnit i dom senaste inläggen. Skit alltså! Vet inte vad Blogger hållit på med dom senaste dagarna, men snälla har dom då inte varit!

Helgen är kommen och det firas med jobb. Men from. i morgon är jag i Norge i några dagar och det ska bli riktigt gött! Lite semester och semester tackar vi väl aldrig nä till?! ;).

Träning blev det ingen igår. Powerwalka i torsdags och igår hanns det inte med pga. jobb. Och ang idag så har jag inte riktigt bestämt mig. Jobb heeela långa dagen och hemma lagom tills lite middag och lördagshäng borde infinna sig. Ska jag få in träning där emellan? Har jag en jävla disciplin och vilja kanske det går. Om jag är minsta lilla trött tror jag det kommer bli svårt... Vi får la se.

Under mina Norge-dagar lär det inte bli så mycket träning heller. 2 heldagar där och en massa timmar på buss, inte mycket tid över dvs. Men ni mina fina blogg-träningsvänner, ni kanske kan träna lite för mig också medans nu ändå är igång? ;) Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar