tisdag 10 maj 2011

Test av sportbh'arna Shock Absorber!


Jag har fått denna fantastiska chans till att prova några av dom skönaste sportbh'ar som finns! Sportbh'arna heter Shock Absorber och kommer från BRA Scandinavia.

Jag har fått testa Run Sports Bra, Pump Sports Bra och Plunge Sports Bra (Läs mer om bh'arna under länkarna!).

Jag är helnöjd! Alla bh'arna sitter perfekt! Jag är verkligen förvånad över hur en sportbh kan sitta så bekvämt både över ryggen och bysten. Tycker alltid att där är något att klaga på, men inte med Shock Absorber! Dom är sköna, har en snygg och speciell design som skiljer sig från övriga sportbh'ar och håller brösten på plats. Jag är SÅ NÖJD! Utan överdrift dom skönaste sportbh'arna jag någonsin använt!


Plunge Sports Bra:
Min absoluta favorit om jag verkligen måste välja. Sitter snyggt över bysten, snygg urringning och liknar lite mer en vanlig bh än en sportbh. Även jättesnygg i ryggen. 5 av 5!!
Pump Sports Bra:
Även denna bh är supersnygg. Passar mig med mindre byst perfekt
och sitter som gjuten på min kropp. Nöjd!
Run Sports Bra:
En riktigt skön bh. Har redan testat den under ett löppass och var tvungen att känna på brösten om dom var så "stilla" som det sägs dom ska vara. Det var dom verkligen! Snacka om att ha brösten på plats - Hängiga bröst när man blir gammal?! Forget it! :)

STORT TACK till Bra Scandinavia för denna otroliga chans, jag är jättenöjd och glad över att få ha provat era sportbh'ar!

1 kommentar:

  1. Ja! Visst är de bra!! runningBHn är ju outstanding!!

    PS snygg form du är i!!

    SvaraRadera