måndag 21 juni 2010

BRA!

Fan vad bra spinningen var ikväll! Gått på några av hennes pass innan och gillat dom då oxå. Men idag var det extra bra! Inte varit på spinning på en vecka och jag kände riktigt hur spinningen kallade på mig. Det var en skön känsla att gå in i spinningsalen, ta min cykel och sätta mig på plats. Jag rörde mig riktigt bra idag oxå. Orkade mkt.. Ja, allt var på sin plats!

Och inte nog med att jag skötte mig bra, musiken var LOVELY! Många riktigt bra och peppande låtar. Bland annat så spelades denna i början av passet till en raksträcka. Jag fick gåshud över HELA kroppen och känslorna bara rusade igenom min kropp. Jag var lycklig samtidigt som jag nästan blev lite ledsen. Låten är SÅÅ bra och i den salen med dom högtalarna och basen, det var så underbart!



Svetten rann och jag var om än ännu mer peppad efter passet. Najs! :) Det är precis såhär det ska vara att träna. Man ska känna sig på topp, vara stolt över sig själv och bara njuta! Jag blir så glad när jag längtar efter något. Då vet jag att det jag gör tycker jag om.

Nu är jag taggad på ännu mer spinning. Tyvärr så är det bara spinning på eftermiddagarna/kvällarna på gymmet nu under sommaren, vilket är lite olyckligt när man jobbar. Men så ofta jag kan så tänker jag spinna loss. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar