lördag 19 juni 2010

Förbättrad tid.

Imorse när jag vägde mig, vägde jag på ett nytt kg-tal. Såhär lite har jag inte vägt sen innan Thailand - woohoo! Ändå hade jag min gottedag igår och åt både chips, en bit kladdkaka och gottis. Blev så himla glad! Det börjar hända saker vilket ger en hopp och bevis på att man går framåt.

Tanken var att jag skulle dra iväg och gymma lite när jag vaknat, men solen sken och jag kände att jag hellre ville ha mer tid här hemma innan jobb, så jag bestämde mig för att ut och springa en runda istället. Idag sprang jag faktiskt en hel minut snabbare än i förgår. Det är bra! Det är faktiskt inte det enklaste att förbättra sin tid när man springer. Idag låg jag på samma tid som jag brukade göra när jag sprang ett par gånger i veckan, innan jag fick problem med knäet. Skönt att det börjar bli bättre. Inte några känningar idag heller. Vilket betyder att jag nog vågar ge mig ut och springa milen om ett par veckor. Ser fram emot det! :)

Köpte föresten ny cykel igår - så fin den är! :) Jag cyklar ju så himla mkt och använder alltid cykel för att ta mig till och från gym. Nu ska jag göra det bekvämt oxå! :)

2 kommentarer:

  1. är lite nyfiken på hur mycket du väger och hur lång du är?...har följt din blogg ett tag lite då och då och du ser perfekt ut enligt mig...så är lite nyfiken då jag har en målbild av hur jag själv vill se ut...

    SvaraRadera
  2. Hej "Anonym"! Klart jag kan svara på det, men vem är du? Hade varit kul att veta, så skriv gärna igen! :)

    SvaraRadera