fredag 11 juni 2010

Kläder!

Åhh, idag har det shoppats! Stadium hade 20% för medlemmar i helgen och både jag och Jim ville gärna kika in om där fanns något att handla. Jim hittade nya basketskor, jobbskor, strumpor och bollpump. Själv handlade jag lite roliga saker, hihi - träningskläder! Det blev två nya linnen och en ny sportbh. Som jag tidigare skrivit så har jag varit ute efter lite nya färgglada och snygga linnen. Nu tyckte jag att jag hittade 2 skitsnygga och sportbh'n som jag köpte passar så bra till svarta linnet... Snyggt! :)

Bra motto!
Gilla verkligen detta i ryggen. Snyggt med nät! Dessutom är det nog det träningslinne med bäst passform av alla dom jag testat. Lågt skuret både fram och bak - I like!

Nu mumsar jag i mig choklad.. För att det är helg! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar