onsdag 9 juni 2010

Smoothie = gottis

Jag och mitt knästöd har verkligen blivit bästa vänner! Jag har det ofta när jag tränar och främst vid löpning och t.ex. gympapass. Gick på mitt första gympapass idag på ett par månader - woohoo! Och det bästa av allt var att det gick bra. Jag hade knästödet på mig och jag hade inga konstiga känningar över huvudtaget. Har inte känt något nu efteråt heller så det är verkligen great. Gympapasset var svettigt och jobbigt. Tyckte det var hur kul som helst! Förr så var jag så trött på gympapassen för att jag gick på det några gånger i veckan, men nu när jag inte varit på gympa på så länge så var det jättekul igen. Ny musik och ny inspiration - härligt!

Nu sa mamma, "Susanne, jag är sugen på något gott. Vad ska vi äta för något?" Och då jag redan har talat om för mamma att i detta hushållet så är vi nyttiga mitt i veckan, så svarade jag henne med att jag kunde göra vars en smoothie med vaniljyoghurt, banan och jordgubbar i till oss. Hon lät sådär intresserad, haha.. Men jag däremot, jag blev sjukt sugen! Smoothie på ingång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar