tisdag 15 juni 2010

Trött.

Gick upp tidigt imorse. Tidigt med tanke på hur sent jag la mig igår. Träffade Ellan på gymmet där vi körde en halvtimme på cross'en och sen styrketräning på det. Vi pratade massa om den fina helgen vi haft. Hade möhippa för en av mina bästa vänner, Ellan, i lördags. Helt underbar dag! Hon var mkt nöjd och då är jag nöjd :).

Tyckte knappt att jag svettades idag. Det går väl upp och ner med det, men jag hade ju gärna sett att man fått en pöl på ryggen eller nått. Känns så B när det inte blir något alls. Svettas i huvudet gör jag alltid, men kroppen är det värre med. Man klagar ju inte precis när man är ledig, men drygt när det gäller träningen.. ;).

Har en lugn och skön slappedag idag. Har varit såå trött hela dagen! Satte igång ett avsnitt av Grey's innan idag och bara efter en liten stund så satt jag och somnade. Jag har SÅ svårt för att hålla mig vaken när jag kollar på tv. Fattar inte! Efter att jag tvingat mig att vakna så var jag helt slö i kroppen. Orkade knappt resa på mig. Blev påmind om att jag kanske borde ta mina järntabletter som jag fått tilldelat mig pga. dåligt blodvärde. Kanske är därför som jag är så trött alltid. Ska verkligen försöka ta dom på allvar nu och se om det är det som spökar hos mig. Jag vill ju inte vara trött!

Det bästa är ju att så länge jag håller mig sysselsatt så är jag pigg och kan orka hur länge som helst, men så fort jag sätter mig i soffan och kopplar av så går ögonen i kors. Tror jag har typ sådär 100 filmer som jag bara sett första halvan av nu... Haha.. tragiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar