söndag 27 juni 2010

Mera ont.

Idag fick det minsann bli spinning. Och gudars vad svettigt det var! Precis som det ska vara så det var najs.
Jag kan ju lätt erkänna att det är inte riktigt lika peppande och kul att dra till gymmet när det är strålande sol ute. Man är lixom inte jättesugen.. Men väl där så är det ju inga problem. Idag var det faktiskt inga problem alls. Legat på stranden flera timmar idag vilket resulterat i bränd rygg och brända knäveck = jag kunde inte precis vistas ute i solen i vilket fall.
Mina brända knäveck gjorde även så att jag inte kunde ha på mig mitt knästöd. Hade lite känningar och emellanåt gjorde det mer ont än vanligt. Inte bra.. Och det känns inte kul att jag fortfarande inte är helt okej i mitt knä - hate it.

I morgonbitti ska jag iaf ut och springa i skogen. Är på Österlen och hälsar på hos mamma och då får man passa på att dra ut i Gylleboskogen och springa. Det är så härligt där ute och dessutom väldigt bra underlag. Underlättar för mina stackars knän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar