tisdag 17 augusti 2010

Inte pigg alls!

Shit vad trött jag var innan idag. Hade ett snabbt ärende i Malmö klockan 08 imorse så det var att kliva ur sängen tidigt och sen bege sig. Hemma igen till 09 och då sprang jag in och slängde mig på sängen - helt slut! Blev ca 6 timmars sömn under natten och dessutom var det ett sånt fruktansvärt väder och det gör en inte piggare precis. Somnade nästan direkt när jag lagt mig i sängen och fick en timmes tuppis. Så skönt! :)

Sen hanns det inte med så mkt mer innan det var dags för jobb. Iaf inte någon avancerad träning, så det fick bli ett 30 days shred-pass. Men det var inte illa pinkat alls! Blev riktigt svettig och trött. Armarna höll typ på att dö.. gutt! :). Imorn blir det dock lite mer träning. Tänkte köra ett ordentligt gympass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar