måndag 16 augusti 2010

Sliten med ändå redo!

I förgår blev det väldigt mkt av det goda. Kräftskiva hos mina kusiner vilket resulterade i dricka hela kvällen och natten lång. Snacka om att jag var bakis igår. Men jag reder mig ändå betydligt bättre nu än vad man gjorde när man var yngre. Man har lixom lärt sig rutinerna ;). Mkt vatten innan sänggående och mkt vatten när man vaknar. Och en resorb på det!

Men oavsett så finns tröttheten där och dagen efter är man alltid lika trött och sliten tycker jag. Då jag som över hos en kompis så var jag inte hemma i Lund förens runt halv 2-tiden. Slöade mest och kollade på film. Men när klockan närmade sig 18 så tog jag mig i kragen och for upp ur soffan. Och notera att jag vid detta laget fortfarande inte var pigg, men jag var tvungen att ta tag i mig själv. Slängde på mig löparkläderna och for ut genom dörren. Sprang en halvmil och det var så jäkla skönt! Lagom varmt där runt 18-tiden och sol och vind på mig - underbart! Sprang på nästan lika snabbt som jag brukar vilket förvånade mig lite med tanke på hur jag mått tidigare på dagen. Efteråt kände jag mig stolt, trött, svettig men pepp!! Riktigt härligt var det! :) Det är i ett tillstånd som detta som man ska tillämpa den väldigt grymma slogan -"Just do it"!

Haha, denna bilden var lite rolig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar