tisdag 24 augusti 2010

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Haha, denna grymma bild togs på en fest för några veckor sen. Vad jag skratta när jag såg den - inget minne alls av att bilden togs!

Visst har jag en väldigt snygg och muskulös arm? ;)

Jag bak och syrran fram
Foto: Filip Henriksson

Alltså denna träningsvärken skojar man inte bort! Shit alltså! Jag har ingen aning vad jag gjort för att förtjäna detta. Styrketränade igår med fokus på mage och rygg, men ändå har jag så ont i rumpan, insida lår och baksida lår. Så illa så jag knappt kan sätta mig på toalettstolen. Körde ju den där övningen där man har coreboll bakom ryggen mot väggen och sen gör benböj. Kan det vara den som framkallat denna smärta tro?! Ajja.. jag tackar iaf och tar emot! ;)

1 kommentar:

  1. Det var ju jätte fint!

    Försökte kommentera thaigrytan, men det viööe sig inte. Älskar thaimat!

    Har också träningsvärk idag. Visst är det skönt.

    SvaraRadera