tisdag 24 augusti 2010

Med lite möda..

Nu har jag suttit här ett bra tag och försökt klura ihop hur jag tränat dom senaste veckorna. Det blir minsann inte lätt när man skjuter upp saker. Jag brukar aldrig skjuta upp saker, men när jag väl gör det.. Då blir det svårt för mig! Men med lite möda så fick jag nog rätt på det.. Såhär har jag tränat dom senaste veckorna!:

Såhär såg VECKA 31s träning ut:

Måndag
- Löpning
Tisdag - Vilodag
Onsdag - Kondition + Styrka i gym
Torsdag - Spinning
Fredag -
Kondition + Styrka i gym

Lördag - Vilodag
Söndag - Löpning

Såhär såg VECKA 32s träning ut:

Måndag
- Spinning
Tisdag -
30 days shred

Onsdag - Kondition + Styrka i gym
Torsdag - Spinning
Fredag -
Kondition + Styrka i gym

Lördag - Vilodag
Söndag - Löpning

Såhär såg VECKA 33s träning ut:

Måndag
- Spinning
Tisdag - 30 days shred
Onsdag - Kondition + Styrka i gym
Torsdag - Vilodag
Fredag - Löpning (Skrylle 7km)
Lördag - Vilodag
Söndag - Löpning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar