tisdag 24 augusti 2010

Tyst på bloggen

Inte mkt bloggat dom senaste dagarna. Har haft så mkt på jobb och varit iväg massor. Malmöfestivalen, och jag har varit i Malmö tre dagar i rad. Igår var det inte pga. festivalen utan var där för att hänga med nyfunna vänner - kollegor från nya jobbet. Vi käkade gott på mysig restaurang på Lilla torg och sen blev det drinkar hemma hos ena tjejen. Jag höll mig dock till 2 drinkar gjorda på juice. Det var ju trots allt bara måndag igår och jag MÅSTE skärpa mig! I morgon ska jag ut och äta igen med andra vänner och då blir det fondue (läs här om hur gott det ska bli). Tydligen så får man så mkt pommes man bara vill till. Hade det varit helg så hade jag jublat.. Nu gråter jag nästan lite inombords. Men som en av kollegorna sa igår -"Se detta som en nyttighetsvecka fast tvärtom". Så jag får väl göra det, haha..

Men nästa vecka, då jäklar! Och även om vi åt ute igår och ska äta ute i morgon så äter jag ju nyttigt resten av dagarna. Havregryn till fukost, banan till mellis osv. Det är väl inte fy skam det! Och tränar.. Det gör jag ju!

I morse så var jag och sambon ute och gick en morgonpromenad (höll nästan på att blåsa bort för övrigt!) och ikväll blir det spinning för min del - gött! :)

1 kommentar:

  1. Är så sugen på dina bakverk...

    Tycker du är så duktig så! Man får fuska (=leva) ibland. Du är snygg i alla fall!

    SvaraRadera