onsdag 18 augusti 2010

Tyngdbollar och hantlar

Sov länge idag för att orka med jobb inatt. Tycker ofta att det är jobbigt att sova länge inför jobbenätter iom att man inte vänt på dygnet riktigt, men idag gick det faktiskt bra. Låg till 12.30 och vaknade bara några gånger under morgonen. Och visst är det lite ångest att ligga och sova bara för att det ska så vara, hela långa förmiddagen, men samtidigt så är jag ju ledig flera, flera timmar innan jobbet börjar. Känns nästan som man är lite ledig :).

Blev gym precis som jag tänkt mig. Körde stenhårt på cross'en i 45 min och sen var jag helt slut! Och när jag gick av cross'en så höll jag på att göra världens tabbe! Snubblade över en trälist och hann precis ta i med händerna i järnstången framför mig innan jag slog i huvudet. Jag lovar, jag var inte ens 10 cm ifrån att slå i huvudet. Kunde gått riktigt illa! Men ingen skada skedd som tur är :).
Trots att jag var helt slut så blev det mkt mage, rygg och armar. När jag tränar mage och rygg tycker jag mest om att använda mig av fria vikter och kroppen. En tyngdboll, hantel och pilatesboll is the shit! :) Var trött i hela kroppen när jag lämnade Gerda - härligt! :)


Just do it, bra motto som sagt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar